feliciaduvet

Alla inlägg under april 2010

Av Felicia - 3 april 2010 14:13

ni måste kolla på

denna videon!

 


http://www.youtube.com/watch?v=o1xsZX4rpoU

Av Felicia - 3 april 2010 14:04

Heej och glad påsk på er !

idag är det verkligen super gott

väder ute det är 10 grader

hemma hos mej jag har varit ute och cyklat lite

och snart ska jag äta

påsk mat :D .


Juste ja angående att jag

blekte mitt hår ska ni få se hur

det blev .

före jag blekte det :

  

efter jag blekte det :  


ser ni någon skillnad  ?

Av Felicia - 2 april 2010 16:50

Chacha bloggen!

Nu så sitter jag och väntar på att

få tvätta ur mitt hår för jag bleker det :) thaha

har längtat efter att få göra det ;)



OCH ÄNTLIGEN SÅ SKA MAMMA FÄRGA SITT HÅR

OCH DÅ FICK JAG BLEKA MITT !!! mohahah


Det kommer komma en bild på mej sen ;)




puss puss på er

Av Felicia - 1 april 2010 16:16

tjaooow !

Idag är det skärtorsdag så vi hade sunedag

på skolan och då klädde jag ut mej till

ny vaken och då hade jag pyjamas

och morgon rock på mej !


Det var många på högstadiet som

kolla på mej typ as pinsamt

men liksom hallå ! vem bryr sig

Jeppe klädde ut sig till tjej , haha det såg sjukt ut !


Det var kul att se vad alla andra

hade klätt ut sig till.Sen så dansa jag och elli sara julia carro carro och emilia

och det gick jätte bra vi var nervösa

innan men det gick ju supeeeeeer <3



puss på dagen ! ;*

Presentation

jag bloggar och jag heter Felicia som ni kanske har märkt men hare bra ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

hur många gånger har ni flyttat ?
 ingen gång
 en
 två
 tre
 mer en tre

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards